YaratıcıKalem
Active member
Hindistan yakında yeni ve yükseltilmiş e-pasaportlar da dahil olmak üzere Passport Seva 2.0’a başlayacak” dedi.
Yeni Delhi:
Hindistan Dışişleri Bakanı S Jaishankar, Passport Seva Divas münasebetiyle Hindistan’ın yakında yeni ve güncellenmiş e-pasaportları içeren Passport Seva Programının ikinci aşamasına (PSP sürüm 2.0) başlayacağını duyurdu.
Jaishankar, Hindistan ve yurtdışındaki pasaport veren makamları, insanlara pasaport ve ilgili hizmetleri “zamanında, güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde” sağlama taahhüdünü yenilemek için kendisine katılmaya çağırdı.
Jaishankar, Passport Seva Kendra ile ilgili mesajında, “Yakında, yeni ve yükseltilmiş e-pasaportlar da dahil olmak üzere, Passport Seva Programı (PSP) Sürüm 2.0’ı başlatacağız” dedi.
Başbakan’ın vatandaşlar için ‘Yaşam Kolaylığını’ artırma vizyonu doğrultusunda, bu girişimler yeni bir ‘KOLAYLIK’ paradigmasına yol açacak: E: Dijital bir ekosistem kullanarak vatandaşlara gelişmiş pasaport hizmetleri A: Yapay Zeka destekli hizmet sunumu S: Çip özellikli e-pasaportlar kullanılarak daha sorunsuz denizaşırı seyahat E: Gelişmiş veri güvenliği.”
Bay Jaishankar mesajında, “Hindistan’daki ve yurtdışındaki tüm pasaport veren makamlarımızı, vatandaşlara pasaport ve ilgili hizmetleri zamanında, güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde sağlama taahhüdümüzü yenilemek için bana katılmaya çağırmak istiyorum” dedi. .”
Dışişleri Bakanlığı, Twitter’da Bay Jaishankar’ın mesajını paylaşırken, “Bugün Passport Seva Divas’ı gözlemlediğimiz için EAM @DrSJaishankar’dan bir mesaj. #TeamMEA, vatandaşlara pasaport ve ilgili hizmetleri zamanında sağlama taahhüdünü yeniden teyit ediyor. , güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde.”
EAM Jaishankar, Dışişleri Bakanlığı’nın (MEA) COVID-19 salgınından sonra günlük randevu sayısını artırarak ve hafta sonları özel geziler düzenleyerek pasaportla ilgili hizmetlere olan talep artışını gidermek için yükseldiğini söyledi. Bakanlığın 2022’de 13,32 milyon pasaport ve çeşitli hizmetleri işleme koyduğunu ve 2021’e göre yüzde 63’lük bir artışa işaret ettiğini kaydetti.
Bay Jaishankar mesajında, Passport Seva Programının (PSP) Hindistan hükümetinin ‘Dijital Hindistan’ hedefine önemli ölçüde katkıda bulunduğunu belirtti. Birkaç eyalette Passport Seva Kendras’a yaptığı ziyaretlerden bahsetti.
Bay Jaishankar, MEA’nın diğer bakanları ve üst düzey yetkilileri tarafından benzer ziyaretlerin yapıldığını kaydetti. Ayrıca, “Bu ziyaretler, politika seviyeleri ile operasyonel yönetişim arasında bir uyum oluşturmamızı sağladı. Gelecekte de bu tür çabalarda herhangi bir yavaşlama olmayacak” dedi.
Jaishankar mesajında ”PSP, mPassport Seva Mobil Uygulaması, mPassport Polis Uygulaması, PSP’nin DigiLocker ile entegrasyonu ve ‘her yerden başvur’ planı gibi kilometre taşları ile Hükümetin Dijital Hindistan hedefine önemli ölçüde katkıda bulundu” dedi. .
2014 yılında ülkede 77 Pasaport Seva Kendrası (PSK) varken bu sayı 7 kat artarak bugün 523’e ulaştı. Saygıdeğer ortaklar olarak Posta Bakanlığı ve eyalet polis yetkilileri.”
()
Yeni Delhi:
Hindistan Dışişleri Bakanı S Jaishankar, Passport Seva Divas münasebetiyle Hindistan’ın yakında yeni ve güncellenmiş e-pasaportları içeren Passport Seva Programının ikinci aşamasına (PSP sürüm 2.0) başlayacağını duyurdu.
Jaishankar, Hindistan ve yurtdışındaki pasaport veren makamları, insanlara pasaport ve ilgili hizmetleri “zamanında, güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde” sağlama taahhüdünü yenilemek için kendisine katılmaya çağırdı.
Jaishankar, Passport Seva Kendra ile ilgili mesajında, “Yakında, yeni ve yükseltilmiş e-pasaportlar da dahil olmak üzere, Passport Seva Programı (PSP) Sürüm 2.0’ı başlatacağız” dedi.
Başbakan’ın vatandaşlar için ‘Yaşam Kolaylığını’ artırma vizyonu doğrultusunda, bu girişimler yeni bir ‘KOLAYLIK’ paradigmasına yol açacak: E: Dijital bir ekosistem kullanarak vatandaşlara gelişmiş pasaport hizmetleri A: Yapay Zeka destekli hizmet sunumu S: Çip özellikli e-pasaportlar kullanılarak daha sorunsuz denizaşırı seyahat E: Gelişmiş veri güvenliği.”
Bay Jaishankar mesajında, “Hindistan’daki ve yurtdışındaki tüm pasaport veren makamlarımızı, vatandaşlara pasaport ve ilgili hizmetleri zamanında, güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde sağlama taahhüdümüzü yenilemek için bana katılmaya çağırmak istiyorum” dedi. .”
Dışişleri Bakanlığı, Twitter’da Bay Jaishankar’ın mesajını paylaşırken, “Bugün Passport Seva Divas’ı gözlemlediğimiz için EAM @DrSJaishankar’dan bir mesaj. #TeamMEA, vatandaşlara pasaport ve ilgili hizmetleri zamanında sağlama taahhüdünü yeniden teyit ediyor. , güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde.”
Bay Jaishankar, Pasaport Seva Divas 2023 vesilesiyle Hindistan ve yurtdışındaki tüm pasaport veren makamları ve Merkezi Pasaport Teşkilatından meslektaşlarını tebrik etmenin bir zevk meselesi olduğunu söyledi. nelerin başarıldığını ve Hindistan’ın pasaport hizmetlerinin sağlanmasında en yüksek standartları elde etme konusundaki kararlılığını yeniden teyit etmek.İşte EAM’den bir mesaj @DrSJaishankarBugün Passport Seva Divas’ı gözlemlediğimiz gibi. #MEA Takımı vatandaşlara pasaport ve ilgili hizmetleri zamanında, güvenilir, erişilebilir, şeffaf ve verimli bir şekilde sağlama taahhüdünü yeniden teyit eder. pic.twitter.com/k1gmaTPLKq
— Arindam Bagchi (@MEAIndia) 24 Haziran 2023
EAM Jaishankar, Dışişleri Bakanlığı’nın (MEA) COVID-19 salgınından sonra günlük randevu sayısını artırarak ve hafta sonları özel geziler düzenleyerek pasaportla ilgili hizmetlere olan talep artışını gidermek için yükseldiğini söyledi. Bakanlığın 2022’de 13,32 milyon pasaport ve çeşitli hizmetleri işleme koyduğunu ve 2021’e göre yüzde 63’lük bir artışa işaret ettiğini kaydetti.
Bay Jaishankar mesajında, Passport Seva Programının (PSP) Hindistan hükümetinin ‘Dijital Hindistan’ hedefine önemli ölçüde katkıda bulunduğunu belirtti. Birkaç eyalette Passport Seva Kendras’a yaptığı ziyaretlerden bahsetti.
Bay Jaishankar, MEA’nın diğer bakanları ve üst düzey yetkilileri tarafından benzer ziyaretlerin yapıldığını kaydetti. Ayrıca, “Bu ziyaretler, politika seviyeleri ile operasyonel yönetişim arasında bir uyum oluşturmamızı sağladı. Gelecekte de bu tür çabalarda herhangi bir yavaşlama olmayacak” dedi.
Jaishankar mesajında ”PSP, mPassport Seva Mobil Uygulaması, mPassport Polis Uygulaması, PSP’nin DigiLocker ile entegrasyonu ve ‘her yerden başvur’ planı gibi kilometre taşları ile Hükümetin Dijital Hindistan hedefine önemli ölçüde katkıda bulundu” dedi. .
2014 yılında ülkede 77 Pasaport Seva Kendrası (PSK) varken bu sayı 7 kat artarak bugün 523’e ulaştı. Saygıdeğer ortaklar olarak Posta Bakanlığı ve eyalet polis yetkilileri.”
()