YaratıcıKalem
Active member
Shraddha Kapoor bu fotoğrafı paylaştı. (nezaket: shraddhakapoor)
Döküm: Ranbir Kapoor, Shraddha Kapoor, Dimple Kapadia, Anubhav Singh Bassi
Yönetmenler: Luv Ranjan
Değerlendirme: Bir buçuk yıldız (5 üzerinden)
Luv Ranjan’da konuşmanın ucuz olması şaşırtıcı değil Tu Jhoothi Main Makkar. Karakterler kendi seslerine aşıktır (ne kadar yüksek olursa o kadar iyidir). En ufak bir provokasyonda çıldırıyorlar. Uzun soluklu bir monolog ile bir sonraki arasında çok az nefes almalarına izin verilir. Komediden çok maskaralık, kapristen çok kaos, romantizmden çok oynaklık – işte bu Tu Jhoothi Main MakkarBollywood’un Holi ve Dünya Kadınlar Günü yayını, filmin bitmeyen kıvrımlarını ve bükülmelerini öldürecek enerjiye sahip olup olmadığını ekler.
Tu Jhoothi Main Makkar indirimli fiyat olarak başlar Zindagi Naa Milegi Dobaara. Rajshri Films ve Dharma Productions arazisinde sona eriyor. Film, derinlik açısından eksik olan laf yığınlarını telafi etmeye çalışıyor. Ranbir Kapoor’un yersiz bir şevkle canlandırdığı erkek kahramanın, her şeyin tamamen beyhudeliğini görmeye başlaması epey zaman alıyor. Bina baat ke saara drama hua, diye merak ediyor. Hey patlıyor. Tu Jhoothi Main Makkar gerçekten de kesinlikle hiçbir şey hakkında çok boş bir yaygara vakası.
Yönetmen ve yardımcı senarist Luv Ranjan’ın amacı, kalp akılla çatıştığında modern ilişkilerin ne kadar karışık hale gelebileceğini bize göstermekse, filmi bu amaca biraz çaba harcayarak ulaşıyor. Bu arsız gevezelik şenliği, herhangi bir yaşamın olabileceği kadar büyük bir karmaşa.
A’daki karakterlerinin bir karışımı gibi hissettiren şeyi somutlaştıran Ranbir Kapoornjaana anjaani,tamaşa diğer Yeh Jawaani Hai Deewani, aralıksız gevezeliğini noktalayan nadir sessizliklerden para kazanma becerisine sahiptir. Ancak, bu tür anlar çok nadirdir. Dahası, oyuncunun eşit derecede hevesli rol arkadaşı Shraddha Kapoor ile olan kimyası kesinlikle işe yarar. Ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar, gereğinden fazla düğümü olan bir aşk hikayesine hayat veremezler.
Daha ciddi meseleler onları yakalamadan ve kasırga aşk ilişkilerini kargaşaya sürüklemeden önce İspanya sahillerinde dolaşan başroller, film seyircinin de bir hikayeye ihtiyaç duyabileceğini unutma eğiliminde olsa da çok eğleniyor gibi görünüyor. cilt derinliğinden daha fazlasıdır. Gömleksiz yakışıklı bir kahraman ile üst üste düşen iki parça bikinili yakışıklı bir kadın kahramanın sınırlı çekiciliği hızla etkisini yitirir.
Rahul Mody ve Luv Ranjan’ın yazdığı senaryo, yönetmenin alışkanlıkla bize dayattığı şaşırtıcı derecede cinsiyetçi romantik komedileri düzeltmeyi amaçlıyor. İçinde Tu Jhoothi Main Makkar, ilk görüşte aşk, kızın kendi hedeflerini gözden kaçırması ve hayatındaki erkeğe boyun eğmesi anlamına gelmez. Ancak bu yeterli bir kefaret değil – kadın kahraman, filmin yarısına kadar sürekli olarak nesneleştirilmenin onursuzluğundan kurtulmuş değil.
Oğlan burada yalvarandır. Sırılsıklam aşık ve karşılık için yalvarıyor. Sevdiği kişiyle dışarı çıktığında, tüm aile izin bile almadan peşine takılır. Alanına dünyadaki her şeyden daha çok değer veren bir bayan olan kahraman için bu, kaçınılması gereken bir kalabalıktır. Endişelerini ve özlemlerini dile getirmek için bundan daha iyi bir filme ihtiyacı vardı.
Tu Jhoothi Main Makkar Yerleşik flört ve romantizm kavramlarıyla alay ediyor ve aile ile özgürlük, gelişigüzel kaçamak ile ömür boyu sürecek sadakat arasındaki, aynı çatı altında yaşamaktan bıkmış bir kız ile evlatlık bağlarının önemli olduğu bir erkek arasındaki çatışmanın sonuçlarını inceliyor. aşk kadar. Film pazarlıkta çok fazla köpük çıkarıyor.
Rohan Mickey Arora (Ranbir Kapoor), ailesinin araba bayiliğiyle ilgilenmediği zamanlarda, en iyi arkadaşı Mannu Dabas (stand-up komedyeni Anubhav Singh Bassi ilk oyunculuk deneyiminde) ile işbirliği içinde bir “ayrılma” hizmeti yürütür. Kıskanılacak bir grev oranı ile iki arkadaş, genç çiftlerin ilişkilerini suçluluk duymadan ve mide ekşimeleri olmadan bitirmelerine yardımcı olur.
Mannu’nun bekarlığa veda partisi için İspanya’ya yaptığı bir gezide Mickey, Mannu’nun isteksizce evlenmeye hazır olduğu en yakın arkadaşı Kinchi (Monica Chaudhary) için orada olan Nisha Tinni Malhotra’ya (Shraddha Kapoor) ilk görüşte aşık olur. Mickey, Tinni’nin işin içinde uzun vadeli mi yoksa yalnızca hızlı, taahhütsüz bir ilişki için mi olduğunu anlamaya çalışırken kafa karışıklığı başlar.
Adam herhangi bir inançla seni seviyorum diyemeden, ilişkinin üzerinde bir ayrılık ihtimali belirmeye başlar. Mickey’nin başı beladadır – Tinni tarafından onun sırtından kurtulması için tutulur. Daha fazla kafa karışıklığı, daha fazla gevezelik, daha fazla havlama ve havlama – Tu Jhoothi Main Makkar Delhi havaalanında doruğa ulaşan herkes için bir serbestlik filme bir doz kabul edilebilir neşe katana kadar devam eder.
Mickey’nin Delhi Punjabi ailesi, tahmin etmişsinizdir, huysuz bir gruptur. Annesi (Dimple Kapadia), aile şirketinin uğradığı kayıplardan dolayı üzülen ve öfkelenen, tokattan mutlu bir hanımefendidir. Babası (Boney Kapoor), aile için bir yemek hazırlama arzusuna kapılmadığı zamanlar dışında, evde meydana gelen hiçbir şeyde neredeyse hiçbir söz hakkına sahip değildir.
Mickey’nin ablası (Hasleen Kaur), erken gelişmiş yeğeni (Inayat Verma) ve geveze büyükannesi (Jatinder Kaur), onu çevreleyen kakofoniye katkıda bulunur. Mickey hepsini seviyor.
Tinni’nin durumunda hikaye tamamen farklı. Yeminli mali müşavirlerden oluşan ailesi nispeten sakindir, ancak kız bağımsızlığını korumak için uzaklaşmayı seçmiştir. Cinsiyetler arasındaki bir savaştan daha fazlası,Tu Jhoothi Main Makkar iki dünya görüşü arasındaki topyekun bir savaştır.
Filmin ilk yarısı kafa karıştırıcı bir bulanıklık. İkincisi çok daha az. aralık sonrası,Tu Jhoothi Main Makkar Luv Ranjan’ın en sevdiği başrol çifti Kartik Aaryan ve Nushratt Bharuccha için rastgele, komik olmayan iki kamera hücresi çıkarıyor. Biri kahramanda kıskançlık uyandırmak, diğeri sadakatini değerlendirmek için test araçları olarak ayrı ayrı görünürler.
Tu Jhoothi Main Makkar 30 yaşındaki bir adam ve 27 yaşındaki bir kız, ateşli bir notla başlayan ve dizginsiz bir çocukçalıkla biten bir ilişkinin havasını bozarken, düpedüz saçmalık ve dalgalı yaygara arasında gidip geliyor.
Sadece oyuncuların on dokuzdan düzineye konuşması değil. İzin vermeden bağırıp çağırıyorlar. İşgüzar bir başhemşire olan Dimple Kapadia bile ciğer gücünü sonuna kadar göstermeye mecburdur. Ranbir Kapoor, her yere yayılmış anlamsızlıktan kurtulabildiğinde, gerçek maddeden daha boş gevezelik olan bir filmin tek kurtarıcı lütfudur.
Günün Öne Çıkan Videosu
Oscar 2023: Deepika Padukone Bir Ödül Verecek – Bu Bir Tatbikat Değil
Döküm: Ranbir Kapoor, Shraddha Kapoor, Dimple Kapadia, Anubhav Singh Bassi
Yönetmenler: Luv Ranjan
Değerlendirme: Bir buçuk yıldız (5 üzerinden)
Luv Ranjan’da konuşmanın ucuz olması şaşırtıcı değil Tu Jhoothi Main Makkar. Karakterler kendi seslerine aşıktır (ne kadar yüksek olursa o kadar iyidir). En ufak bir provokasyonda çıldırıyorlar. Uzun soluklu bir monolog ile bir sonraki arasında çok az nefes almalarına izin verilir. Komediden çok maskaralık, kapristen çok kaos, romantizmden çok oynaklık – işte bu Tu Jhoothi Main MakkarBollywood’un Holi ve Dünya Kadınlar Günü yayını, filmin bitmeyen kıvrımlarını ve bükülmelerini öldürecek enerjiye sahip olup olmadığını ekler.
Tu Jhoothi Main Makkar indirimli fiyat olarak başlar Zindagi Naa Milegi Dobaara. Rajshri Films ve Dharma Productions arazisinde sona eriyor. Film, derinlik açısından eksik olan laf yığınlarını telafi etmeye çalışıyor. Ranbir Kapoor’un yersiz bir şevkle canlandırdığı erkek kahramanın, her şeyin tamamen beyhudeliğini görmeye başlaması epey zaman alıyor. Bina baat ke saara drama hua, diye merak ediyor. Hey patlıyor. Tu Jhoothi Main Makkar gerçekten de kesinlikle hiçbir şey hakkında çok boş bir yaygara vakası.
Yönetmen ve yardımcı senarist Luv Ranjan’ın amacı, kalp akılla çatıştığında modern ilişkilerin ne kadar karışık hale gelebileceğini bize göstermekse, filmi bu amaca biraz çaba harcayarak ulaşıyor. Bu arsız gevezelik şenliği, herhangi bir yaşamın olabileceği kadar büyük bir karmaşa.
A’daki karakterlerinin bir karışımı gibi hissettiren şeyi somutlaştıran Ranbir Kapoornjaana anjaani,tamaşa diğer Yeh Jawaani Hai Deewani, aralıksız gevezeliğini noktalayan nadir sessizliklerden para kazanma becerisine sahiptir. Ancak, bu tür anlar çok nadirdir. Dahası, oyuncunun eşit derecede hevesli rol arkadaşı Shraddha Kapoor ile olan kimyası kesinlikle işe yarar. Ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar, gereğinden fazla düğümü olan bir aşk hikayesine hayat veremezler.
Daha ciddi meseleler onları yakalamadan ve kasırga aşk ilişkilerini kargaşaya sürüklemeden önce İspanya sahillerinde dolaşan başroller, film seyircinin de bir hikayeye ihtiyaç duyabileceğini unutma eğiliminde olsa da çok eğleniyor gibi görünüyor. cilt derinliğinden daha fazlasıdır. Gömleksiz yakışıklı bir kahraman ile üst üste düşen iki parça bikinili yakışıklı bir kadın kahramanın sınırlı çekiciliği hızla etkisini yitirir.
Rahul Mody ve Luv Ranjan’ın yazdığı senaryo, yönetmenin alışkanlıkla bize dayattığı şaşırtıcı derecede cinsiyetçi romantik komedileri düzeltmeyi amaçlıyor. İçinde Tu Jhoothi Main Makkar, ilk görüşte aşk, kızın kendi hedeflerini gözden kaçırması ve hayatındaki erkeğe boyun eğmesi anlamına gelmez. Ancak bu yeterli bir kefaret değil – kadın kahraman, filmin yarısına kadar sürekli olarak nesneleştirilmenin onursuzluğundan kurtulmuş değil.
Oğlan burada yalvarandır. Sırılsıklam aşık ve karşılık için yalvarıyor. Sevdiği kişiyle dışarı çıktığında, tüm aile izin bile almadan peşine takılır. Alanına dünyadaki her şeyden daha çok değer veren bir bayan olan kahraman için bu, kaçınılması gereken bir kalabalıktır. Endişelerini ve özlemlerini dile getirmek için bundan daha iyi bir filme ihtiyacı vardı.
Tu Jhoothi Main Makkar Yerleşik flört ve romantizm kavramlarıyla alay ediyor ve aile ile özgürlük, gelişigüzel kaçamak ile ömür boyu sürecek sadakat arasındaki, aynı çatı altında yaşamaktan bıkmış bir kız ile evlatlık bağlarının önemli olduğu bir erkek arasındaki çatışmanın sonuçlarını inceliyor. aşk kadar. Film pazarlıkta çok fazla köpük çıkarıyor.
Rohan Mickey Arora (Ranbir Kapoor), ailesinin araba bayiliğiyle ilgilenmediği zamanlarda, en iyi arkadaşı Mannu Dabas (stand-up komedyeni Anubhav Singh Bassi ilk oyunculuk deneyiminde) ile işbirliği içinde bir “ayrılma” hizmeti yürütür. Kıskanılacak bir grev oranı ile iki arkadaş, genç çiftlerin ilişkilerini suçluluk duymadan ve mide ekşimeleri olmadan bitirmelerine yardımcı olur.
Mannu’nun bekarlığa veda partisi için İspanya’ya yaptığı bir gezide Mickey, Mannu’nun isteksizce evlenmeye hazır olduğu en yakın arkadaşı Kinchi (Monica Chaudhary) için orada olan Nisha Tinni Malhotra’ya (Shraddha Kapoor) ilk görüşte aşık olur. Mickey, Tinni’nin işin içinde uzun vadeli mi yoksa yalnızca hızlı, taahhütsüz bir ilişki için mi olduğunu anlamaya çalışırken kafa karışıklığı başlar.
Adam herhangi bir inançla seni seviyorum diyemeden, ilişkinin üzerinde bir ayrılık ihtimali belirmeye başlar. Mickey’nin başı beladadır – Tinni tarafından onun sırtından kurtulması için tutulur. Daha fazla kafa karışıklığı, daha fazla gevezelik, daha fazla havlama ve havlama – Tu Jhoothi Main Makkar Delhi havaalanında doruğa ulaşan herkes için bir serbestlik filme bir doz kabul edilebilir neşe katana kadar devam eder.
Mickey’nin Delhi Punjabi ailesi, tahmin etmişsinizdir, huysuz bir gruptur. Annesi (Dimple Kapadia), aile şirketinin uğradığı kayıplardan dolayı üzülen ve öfkelenen, tokattan mutlu bir hanımefendidir. Babası (Boney Kapoor), aile için bir yemek hazırlama arzusuna kapılmadığı zamanlar dışında, evde meydana gelen hiçbir şeyde neredeyse hiçbir söz hakkına sahip değildir.
Mickey’nin ablası (Hasleen Kaur), erken gelişmiş yeğeni (Inayat Verma) ve geveze büyükannesi (Jatinder Kaur), onu çevreleyen kakofoniye katkıda bulunur. Mickey hepsini seviyor.
Tinni’nin durumunda hikaye tamamen farklı. Yeminli mali müşavirlerden oluşan ailesi nispeten sakindir, ancak kız bağımsızlığını korumak için uzaklaşmayı seçmiştir. Cinsiyetler arasındaki bir savaştan daha fazlası,Tu Jhoothi Main Makkar iki dünya görüşü arasındaki topyekun bir savaştır.
Filmin ilk yarısı kafa karıştırıcı bir bulanıklık. İkincisi çok daha az. aralık sonrası,Tu Jhoothi Main Makkar Luv Ranjan’ın en sevdiği başrol çifti Kartik Aaryan ve Nushratt Bharuccha için rastgele, komik olmayan iki kamera hücresi çıkarıyor. Biri kahramanda kıskançlık uyandırmak, diğeri sadakatini değerlendirmek için test araçları olarak ayrı ayrı görünürler.
Tu Jhoothi Main Makkar 30 yaşındaki bir adam ve 27 yaşındaki bir kız, ateşli bir notla başlayan ve dizginsiz bir çocukçalıkla biten bir ilişkinin havasını bozarken, düpedüz saçmalık ve dalgalı yaygara arasında gidip geliyor.
Sadece oyuncuların on dokuzdan düzineye konuşması değil. İzin vermeden bağırıp çağırıyorlar. İşgüzar bir başhemşire olan Dimple Kapadia bile ciğer gücünü sonuna kadar göstermeye mecburdur. Ranbir Kapoor, her yere yayılmış anlamsızlıktan kurtulabildiğinde, gerçek maddeden daha boş gevezelik olan bir filmin tek kurtarıcı lütfudur.
Günün Öne Çıkan Videosu
Oscar 2023: Deepika Padukone Bir Ödül Verecek – Bu Bir Tatbikat Değil