YaratıcıKalem
Active member
Nitin Gadkari, Ashok Leyland ve diğer oyuncuları biyo yakıt kullanabilecek araçlar üretmeye çağırdı (Dosya)
Chennai:
Birliğin Karayolu Ulaştırma ve Karayolları Bakanı Nitin Gadkari Perşembe günü yaptığı açıklamada, Bengaluru-Chennai ekspres otoyolunun bu yıl sonunda veya Ocak 2024’te hizmete gireceğini ve iki metro arasındaki seyahat süresinin sadece iki saate düşürülmesinde hayati önem taşıyacağını söyledi.
Ayrıca Chennai’nin yakında erişim kontrollü otoyol projesi aracılığıyla Delhi’ye bağlanacağını söyledi.
Bakan, “Bugün Chennai’deki Ulusal Karayolları projelerinin ilerleyişini inceledim. Bengaluru-Chennai ekspres otoyolu bu yıl sonunda veya Ocak 2024’te başlayacak. Yani bu sektörde lüks otobüsler ve yataklı vagonlar başlatabilirsiniz.” dedi. Ashok Leyland’ın Chennai’deki 75. yıl dönümü kutlamaları.
Hindistan’ın kendi kategorisindeki ilk elektrikli ticari araçları olan Ashok Leyland’ın IeV serisini daha önce piyasaya süren Bay Gadkari, ülkede elektrikli otobüslere büyük bir ihtiyaç olduğunu söyledi.
“İyi yollar yapıyoruz. Erişim kontrollü otoyollar projesi aracılığıyla Delhi’yi Surat, Nasik, Ahmednagar, Kurnool, Chennai (ve ötesinde), Kanyakumari, Thiruvananthapuram, Kochi (ve ayrıca) Bengaluru ve Haydarabad üzerinden Chennai’ye bağlıyoruz. “dedi.
Bakanlığının başkent ile Jaipur arasında bir elektrik kablolu otoyol inşa etme sürecinde olduğunu söyledi ve Ashok Leyland ile diğer oyuncuları büyük ölçüde e-araçlar gibi biyo yakıtlar veya alternatif enerji kullanabilecek araçlar üretmeye çağırdı. ve Merkezin beş trilyon dolarlık ekonomi hedefine ulaşmasına yardımcı olun.
“2004 yılından bu yana tarımın enerji ve elektrik sektörüne kadar çeşitlendirilmesi üzerinde çalışıyorum. On gün önce yüzde 100 biyoetanollü bir aracı piyasaya sürdüm. Bengaluru’da Ashok Leyland’ın metanol karışımlı yakıtla çalışan aracını piyasaya sürdüm. Hayalim şu: Hindistan’da metanol kamyonlarının üretimini sağlamak için” dedi Bay Gadkari.
Indian Oil Corporation, otomobiller için biyo-etanol bazlı yakıt ve etanol havacılık yakıtı da üretiyor. Bakan, “Yakında Tamil Nadu çiftçileri gıda tahıllarından etanol yakıtı üretmeye yardımcı olabilecekler” dedi.
NH projelerinin hızından memnun olduğunu ve Chennai Limanı-Maduravoyal Yükseltilmiş Ekspres Yolu projesindeki çalışmaların yakında başlayacağını söyledi.
Bakanın lansmanını yaptığı IeV serisi, Hindistan’ın kendi kategorisindeki ilk elektrikli ticari araçları olup, son dakika ulaşım ihtiyaçlarına verimli ve çevre dostu çözümler sunmayı amaçlıyor.
Etkinlikte Nitin Gadkari, alternatif yakıt olarak hidrojenin geleceğin olduğunu söyledi. “Fosil yakıt ithalatı, ekonomi ve kirlilik açısından ülke için büyük bir sorun. Bu nedenle, biyoyakıtların keşfedilip geçim amacıyla kullanılması ve lojistik maliyetin yaklaşık üç ila dört yıl içinde tek haneli rakamlara düşürülmesi zorunludur. Şu anda yüzde 16 civarında” dedi.
Ayrıca Bay Gadkari, bunun Hindistan’ı rekabetçi ve ihracatta küresel bir oyuncu haline getireceğini de sözlerine ekledi.
Chennai:
Birliğin Karayolu Ulaştırma ve Karayolları Bakanı Nitin Gadkari Perşembe günü yaptığı açıklamada, Bengaluru-Chennai ekspres otoyolunun bu yıl sonunda veya Ocak 2024’te hizmete gireceğini ve iki metro arasındaki seyahat süresinin sadece iki saate düşürülmesinde hayati önem taşıyacağını söyledi.
Ayrıca Chennai’nin yakında erişim kontrollü otoyol projesi aracılığıyla Delhi’ye bağlanacağını söyledi.
Bakan, “Bugün Chennai’deki Ulusal Karayolları projelerinin ilerleyişini inceledim. Bengaluru-Chennai ekspres otoyolu bu yıl sonunda veya Ocak 2024’te başlayacak. Yani bu sektörde lüks otobüsler ve yataklı vagonlar başlatabilirsiniz.” dedi. Ashok Leyland’ın Chennai’deki 75. yıl dönümü kutlamaları.
Hindistan’ın kendi kategorisindeki ilk elektrikli ticari araçları olan Ashok Leyland’ın IeV serisini daha önce piyasaya süren Bay Gadkari, ülkede elektrikli otobüslere büyük bir ihtiyaç olduğunu söyledi.
“İyi yollar yapıyoruz. Erişim kontrollü otoyollar projesi aracılığıyla Delhi’yi Surat, Nasik, Ahmednagar, Kurnool, Chennai (ve ötesinde), Kanyakumari, Thiruvananthapuram, Kochi (ve ayrıca) Bengaluru ve Haydarabad üzerinden Chennai’ye bağlıyoruz. “dedi.
Bakanlığının başkent ile Jaipur arasında bir elektrik kablolu otoyol inşa etme sürecinde olduğunu söyledi ve Ashok Leyland ile diğer oyuncuları büyük ölçüde e-araçlar gibi biyo yakıtlar veya alternatif enerji kullanabilecek araçlar üretmeye çağırdı. ve Merkezin beş trilyon dolarlık ekonomi hedefine ulaşmasına yardımcı olun.
“2004 yılından bu yana tarımın enerji ve elektrik sektörüne kadar çeşitlendirilmesi üzerinde çalışıyorum. On gün önce yüzde 100 biyoetanollü bir aracı piyasaya sürdüm. Bengaluru’da Ashok Leyland’ın metanol karışımlı yakıtla çalışan aracını piyasaya sürdüm. Hayalim şu: Hindistan’da metanol kamyonlarının üretimini sağlamak için” dedi Bay Gadkari.
Indian Oil Corporation, otomobiller için biyo-etanol bazlı yakıt ve etanol havacılık yakıtı da üretiyor. Bakan, “Yakında Tamil Nadu çiftçileri gıda tahıllarından etanol yakıtı üretmeye yardımcı olabilecekler” dedi.
NH projelerinin hızından memnun olduğunu ve Chennai Limanı-Maduravoyal Yükseltilmiş Ekspres Yolu projesindeki çalışmaların yakında başlayacağını söyledi.
Bakanın lansmanını yaptığı IeV serisi, Hindistan’ın kendi kategorisindeki ilk elektrikli ticari araçları olup, son dakika ulaşım ihtiyaçlarına verimli ve çevre dostu çözümler sunmayı amaçlıyor.
Etkinlikte Nitin Gadkari, alternatif yakıt olarak hidrojenin geleceğin olduğunu söyledi. “Fosil yakıt ithalatı, ekonomi ve kirlilik açısından ülke için büyük bir sorun. Bu nedenle, biyoyakıtların keşfedilip geçim amacıyla kullanılması ve lojistik maliyetin yaklaşık üç ila dört yıl içinde tek haneli rakamlara düşürülmesi zorunludur. Şu anda yüzde 16 civarında” dedi.
Ayrıca Bay Gadkari, bunun Hindistan’ı rekabetçi ve ihracatta küresel bir oyuncu haline getireceğini de sözlerine ekledi.